Controleer via web.archive.org hoe lang de webwinkel al bestaat.
De controles op deze pagina zijn geautomatiseerd uitgevoerd. Als webwinkelier kun je dit profiel claimen om de informatie aan te vullen, als consument kun je webwinkels die je niet vertrouwt melden.
Review platformen
Veilig & groen
De getoonde informatie wordt automatisch gegenereerd door onze software. Lees hier hoe we informatie verzamelen en punten toekennen.
Bezoekers eenvoudig verwijzen naar je WebshopChecker profiel? Dat kan met onze widget, zie de preview en HTML codes hiernaast.
Als eigenaar van deze webshop kun je tevens foutieve informatie verbeteren of aanvullen. Dat kun je doen door dit profiel gratis te claimen.
<a id="webshopchecker-link" href="CURRENT_URL" target="_blank" style="text-decoration: none;">
<div style="display: flex; align-items: center; background-color: white; border: 2px solid #F4F7F7; padding: 20px; font-size: 16px; font-family: Poppins, sans-serif; color: black;">
<span style="width: 10px; height: 10px; background-color: STIP_KLEUR; border-radius: 100px; display: inline-block; margin-right: 10px;"></span>
<span style="flex-grow: 1;">
Check ons op <span style="color: #F57E20;">Webshopchecker</span>
</span>
<img src="https://webshopchecker.nl/wp-content/uploads/2023/12/icon_arrow-l.svg" alt="Pijl" style="width: 16px; height: auto; margin-left: 10px;" />
</div>
</a>
Alle webshops automatisch gecheckt. Kom er direct achter of de webwinkel wel veilig is!
Middels Community Waarschuwingen willen we jou de mogelijkheid geven om informatie te delen met andere consumenten. Het gaat hierbij nadrukkelijk niet om reviews, maar om informatie rondom de betrouwbaarheid van een webwinkel. Bijvoorbeeld externe meldingen of adresgegevens die niet kloppen. Lees wat wel/niet de bedoeling is.
Nooit mijn bestelling ontvangen!
Geen contact kunnen krijgen met Duqaz.
Dus mijn ervaring is zeer slecht.
wacht al 2 weken op mijn bestelling….waardeloos
Bestelling geplaatst op 20/12/2022 nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen contact via mail. Sturen wel steeds zelf mailtjes waarin staat dat de bestelling onderweg is maar reageren niet op mijn mails. Slecht hoor en niet aan te bevelen!!
bestelling ondertussen 3 weken geplaatst…zelf mails ontvangen om bestelling te beoordelen…die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen
niet te bereiken via mail of chat…
ik zou het niet vertrouwen !!!!
Wacht ook al 2 weken. Bestelling wel snel verstuurd maar update was steeds: in afwachting van vervoerder (een of ander chinees postbedrijf). Nu krijg ik net een update over de verzending en bestelling is niet meer te tracken.. net een mail naar de klantenservice gestuurd maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.
Mijn bestelling nooit ontvangen, ze reageren niet op mail en sturen zogenaamde mailtjes dat bestelling onderweg is met een nep track And trace. Zie bovenstaande slechte ervaringen, oplichters!!!
Voor mij hetzelfde. Weken geleden oorbellen besteld en betaald natuurlijk. Kreeg meerdere keren mail met status van mijn bestelling. Maar tot nu toe nooit ontvangen. Ze reageren niet op mails, website onbereikbaar. En gisteren ook een mail om te beoordelen. Ik denk dat ik er in ben getrapt…oplichters
Met als de anderen, wacht al 3 weken, krijg geen reactie op mails. Bij DHL staat de zending al 2 weken aangemeld maar verder windstil.
Via FB besteld, dacht dat FB zulke oplichting onder controle had? Dus niet
Bestelling nooit ontvangen en reageren niet op mail of chat.
Dit zijn gewoon oplichters dus niets bestellen.
Op 16-12-2022 oorbellen besteld en betaald steeds een mail gekregen met een track en tracé code en ineens geen track en tracé meer en geen reactie op mijn mails
Nooit meer bestellen bij die oplichters
Ook oorbellen besteld en betaald.
Nooit ontvangen.
Net als de andere reacties 19 december besteld nog steeds niks ontvangen. Krijg ook langs geen enkele weg contact , vrees dat ik gekloot ben vuiler oplichters verdomme
Net als alle voorgaande klanten besteld betaald en niet te bereiken en niks ontvangen zeer zwak
Hier heb ik ook mijn bestelling nooit ontvanngen. Ze reageren niet op mijn mails. maar ik krijg wel mails zodat ik moet revieuw punte geven. ik zie hier dat iedereen opgelicht is.
Klootzakken
Bestelling geplaatst van oorbellen, ontvangen.
Maar wat een slechte kwaliteit, lees rotzooi.
Krijg geen contact via mail. Wil alles
terugsturen. Maar tot op heden geen reactie..
Bestel hier niet
Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling. Volgens Track & Trace van DHL afgeleverd bij Pickup Point, maar zij weten van niets. DHL kan niets voor me doen, want niet ik, maar de verzender moet een onderzoek opdracht geven. Uiteraard meerdere emails gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Zeer slecht!!!
Lang gewacht op mijn bestelling. Ongeveer een maand. Na slechte review gelezen te hebben had ik niet verwacht dat mijn bestelling binnen zou komen. Ik had 2 paar oorbellen besteld. Via de post bezorgd. Stokjes iets verbogen maar oorbellen zijn verder prima.
Helaas ben ik ook mijn geld kwijt aan zeer waardeloze oorbellen. In tegenstelling tot de meeste andere recensies: ik heb na ruim 3 weken de bestelling wel ontvangen, maar ze zijn van enorm slechte kwaliteit. Ze reageren niet op de inmiddels 4 mails die ik heb gestuurd. Waardeloze oplichters!
Helaas dezelfde bevindingen als eerder genoemd. Oorbellen uiteindelijk wel ontvangen maar kwaliteit is zeer teleurstellend. Krijg geen reactie op de mail die je moet sturen om te kunnen retourneren. Dus ook ik ben erin getrapt en mijn geld kwijt.
Wil je je eigen bevindingen delen?
Vul dan hieronder je gegevens in met jouw bericht.
Community Waarschuwingen
Middels Community Waarschuwingen willen we jou de mogelijkheid geven om informatie te delen met andere consumenten. Het gaat hierbij nadrukkelijk niet om reviews, maar om informatie rondom de betrouwbaarheid van een webwinkel. Bijvoorbeeld externe meldingen of adresgegevens die niet kloppen. Lees wat wel/niet de bedoeling is.
Nooit mijn bestelling ontvangen!
Geen contact kunnen krijgen met Duqaz.
Dus mijn ervaring is zeer slecht.
wacht al 2 weken op mijn bestelling….waardeloos
Bestelling geplaatst op 20/12/2022 nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen contact via mail. Sturen wel steeds zelf mailtjes waarin staat dat de bestelling onderweg is maar reageren niet op mijn mails. Slecht hoor en niet aan te bevelen!!
bestelling ondertussen 3 weken geplaatst…zelf mails ontvangen om bestelling te beoordelen…die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen
niet te bereiken via mail of chat…
ik zou het niet vertrouwen !!!!
Wacht ook al 2 weken. Bestelling wel snel verstuurd maar update was steeds: in afwachting van vervoerder (een of ander chinees postbedrijf). Nu krijg ik net een update over de verzending en bestelling is niet meer te tracken.. net een mail naar de klantenservice gestuurd maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.
Mijn bestelling nooit ontvangen, ze reageren niet op mail en sturen zogenaamde mailtjes dat bestelling onderweg is met een nep track And trace. Zie bovenstaande slechte ervaringen, oplichters!!!
Voor mij hetzelfde. Weken geleden oorbellen besteld en betaald natuurlijk. Kreeg meerdere keren mail met status van mijn bestelling. Maar tot nu toe nooit ontvangen. Ze reageren niet op mails, website onbereikbaar. En gisteren ook een mail om te beoordelen. Ik denk dat ik er in ben getrapt…oplichters
Met als de anderen, wacht al 3 weken, krijg geen reactie op mails. Bij DHL staat de zending al 2 weken aangemeld maar verder windstil.
Via FB besteld, dacht dat FB zulke oplichting onder controle had? Dus niet
Bestelling nooit ontvangen en reageren niet op mail of chat.
Dit zijn gewoon oplichters dus niets bestellen.
Op 16-12-2022 oorbellen besteld en betaald steeds een mail gekregen met een track en tracé code en ineens geen track en tracé meer en geen reactie op mijn mails
Nooit meer bestellen bij die oplichters
Ook oorbellen besteld en betaald.
Nooit ontvangen.
Net als de andere reacties 19 december besteld nog steeds niks ontvangen. Krijg ook langs geen enkele weg contact , vrees dat ik gekloot ben vuiler oplichters verdomme
Net als alle voorgaande klanten besteld betaald en niet te bereiken en niks ontvangen zeer zwak
Hier heb ik ook mijn bestelling nooit ontvanngen. Ze reageren niet op mijn mails. maar ik krijg wel mails zodat ik moet revieuw punte geven. ik zie hier dat iedereen opgelicht is.
Klootzakken
Bestelling geplaatst van oorbellen, ontvangen.
Maar wat een slechte kwaliteit, lees rotzooi.
Krijg geen contact via mail. Wil alles
terugsturen. Maar tot op heden geen reactie..
Bestel hier niet
Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling. Volgens Track & Trace van DHL afgeleverd bij Pickup Point, maar zij weten van niets. DHL kan niets voor me doen, want niet ik, maar de verzender moet een onderzoek opdracht geven. Uiteraard meerdere emails gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Zeer slecht!!!
Lang gewacht op mijn bestelling. Ongeveer een maand. Na slechte review gelezen te hebben had ik niet verwacht dat mijn bestelling binnen zou komen. Ik had 2 paar oorbellen besteld. Via de post bezorgd. Stokjes iets verbogen maar oorbellen zijn verder prima.
Helaas ben ik ook mijn geld kwijt aan zeer waardeloze oorbellen. In tegenstelling tot de meeste andere recensies: ik heb na ruim 3 weken de bestelling wel ontvangen, maar ze zijn van enorm slechte kwaliteit. Ze reageren niet op de inmiddels 4 mails die ik heb gestuurd. Waardeloze oplichters!
Helaas dezelfde bevindingen als eerder genoemd. Oorbellen uiteindelijk wel ontvangen maar kwaliteit is zeer teleurstellend. Krijg geen reactie op de mail die je moet sturen om te kunnen retourneren. Dus ook ik ben erin getrapt en mijn geld kwijt.
Jouw bevindingen
Wil je je eigen bevindingen delen?
Vul dan hieronder je gegevens in met jouw bericht.