duqaz.nl

Eigenaar van deze winkel?
Registreer gratis je profiel, verbeter en vul informatie aan en blijf op de hoogte van updates.

Onze checks

Wil je anderen waarschuwen voor deze webshop?
DOMEINLEEFTIJD
Het domein is geregistreerd op 30 augustus 2022 en bestaat dus al geruime tijd. Dit kan betekenen dat de webwinkel langer bestaat, maar het domein kan in het verleden ook ergens anders voor gebruikt zijn.

Controleer via web.archive.org hoe lang de webwinkel al bestaat.

MELDINGEN
Er zijn meldingen gedaan door bezoekers van WebshopChecker, we raden je aan om deze te lezen. Een melding door een bezoeker hoeft niet altijd te betekenen dat er iets mis is.
Kies bij twijfel liever voor een bekende of goed beoordeelde webshop.
KEURMERK
Deze webwinkel is volgens onze gegevens niet aangesloten bij een keurmerk. Dit wil niet zeggen dat de webwinkel onbetrouwbaar is, wel dat je minder zekerheden hebt bij je aankoop.
Let extra goed op wanneer je koopt bij een webwinkel zonder keurmerk.
REVIEWS
We konden geen reviews vinden voor dit domein bij de door ons gescande bronnen. Probeer zelf reviews en kijk ook hoe oud en betrouwbaar deze reviews zijn. Alleen maar recente reviews kan bijvoorbeeld duiden op een nieuwe webwinkel.
Zoek zelf naar onafhankelijke reviews via Google, wie weet hebben wij niet alles gevonden.
GESCHILLENCOMMISSIE
Deze webwinkel is volgens onze gegevens niet aangesloten bij een geschillencommissie. Dit maakt het lastiger om je recht te halen wanneer er een geschil ontstaat.
Let extra goed op wanneer je koopt bij een webwinkel zonder geschillencommissie.
HOSTING EN SOFTWARE
Webwinkel duqaz.nl maakt gebruik van Cloudflare, hierdoor kunnen we niet bepalen waar de webwinkel gehost wordt. Veel websites maken gebruik van Cloudflare om de beveiliging van de website te verbeteren.
Controleer of er duidelijke KVK en adresgegevens vindbaar zijn.
CONTACTGEGEVENS
Geen adres bekend.
KVK: false
Telefoon: Geen telefoonnummer bekend.
Google de adresgegevens en controleer of je geen gekke dingen ziet
DEZE CHECK

De controles op deze pagina zijn geautomatiseerd uitgevoerd. Als webwinkelier kun je dit profiel claimen om de informatie aan te vullen, als consument kun je webwinkels die je niet vertrouwt melden.

Reviews van duqaz.nl

Review platformen

Ondernemer? Meer reviews met een kleine donatie

Klanten motiveren om een review achter te laten? Beloon reviews met een kleine donatie. Jouw klant een fijn gevoel, jij meer reviews en een sociaal imago.
Review gemiddelde
0
0 reviews

Veilig & groen

Voor elke aankoop even WebshopChecker.nl. Dan koop je niet alleen veilig, je helpt ook automatisch mee aan een groenere wereld. We doneren 50% van onze inkomsten aan groene doelen.
Van bezoek tot boom
3814
Bomen geplant

Community Waarschuwingen

Middels Community Waarschuwingen willen we jou de mogelijkheid geven om informatie te delen met andere consumenten. Het gaat hierbij nadrukkelijk niet om reviews, maar om informatie rondom de betrouwbaarheid van een webwinkel. Bijvoorbeeld externe meldingen of adresgegevens die niet kloppen. Lees wat wel/niet de bedoeling is.

  • G.Breder schreef:

    Nooit mijn bestelling ontvangen!
    Geen contact kunnen krijgen met Duqaz.
    Dus mijn ervaring is zeer slecht.

  • wera de jonge schreef:

    wacht al 2 weken op mijn bestelling….waardeloos

  • T vd B schreef:

    Bestelling geplaatst op 20/12/2022 nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen contact via mail. Sturen wel steeds zelf mailtjes waarin staat dat de bestelling onderweg is maar reageren niet op mijn mails. Slecht hoor en niet aan te bevelen!!

  • sandra schreef:

    bestelling ondertussen 3 weken geplaatst…zelf mails ontvangen om bestelling te beoordelen…die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen
    niet te bereiken via mail of chat…
    ik zou het niet vertrouwen !!!!

  • SvdV schreef:

    Wacht ook al 2 weken. Bestelling wel snel verstuurd maar update was steeds: in afwachting van vervoerder (een of ander chinees postbedrijf). Nu krijg ik net een update over de verzending en bestelling is niet meer te tracken.. net een mail naar de klantenservice gestuurd maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

  • R. Koornneef schreef:

    Mijn bestelling nooit ontvangen, ze reageren niet op mail en sturen zogenaamde mailtjes dat bestelling onderweg is met een nep track And trace. Zie bovenstaande slechte ervaringen, oplichters!!!

  • Mdj schreef:

    Voor mij hetzelfde. Weken geleden oorbellen besteld en betaald natuurlijk. Kreeg meerdere keren mail met status van mijn bestelling. Maar tot nu toe nooit ontvangen. Ze reageren niet op mails, website onbereikbaar. En gisteren ook een mail om te beoordelen. Ik denk dat ik er in ben getrapt…oplichters

  • Karen schreef:

    Met als de anderen, wacht al 3 weken, krijg geen reactie op mails. Bij DHL staat de zending al 2 weken aangemeld maar verder windstil.
    Via FB besteld, dacht dat FB zulke oplichting onder controle had? Dus niet

  • Dimitri van den Berg schreef:

    Bestelling nooit ontvangen en reageren niet op mail of chat.
    Dit zijn gewoon oplichters dus niets bestellen.

  • Truus schreef:

    Op 16-12-2022 oorbellen besteld en betaald steeds een mail gekregen met een track en tracé code en ineens geen track en tracé meer en geen reactie op mijn mails
    Nooit meer bestellen bij die oplichters

  • Nathalie schreef:

    Ook oorbellen besteld en betaald.
    Nooit ontvangen.

  • Heylen Karina schreef:

    Net als de andere reacties 19 december besteld nog steeds niks ontvangen. Krijg ook langs geen enkele weg contact , vrees dat ik gekloot ben vuiler oplichters verdomme

  • Ada schreef:

    Net als alle voorgaande klanten besteld betaald en niet te bereiken en niks ontvangen zeer zwak

  • Leyla schreef:

    Hier heb ik ook mijn bestelling nooit ontvanngen. Ze reageren niet op mijn mails. maar ik krijg wel mails zodat ik moet revieuw punte geven. ik zie hier dat iedereen opgelicht is.
    Klootzakken

  • Patricia schreef:

    Bestelling geplaatst van oorbellen, ontvangen.
    Maar wat een slechte kwaliteit, lees rotzooi.
    Krijg geen contact via mail. Wil alles
    terugsturen. Maar tot op heden geen reactie..
    Bestel hier niet

  • Barbara schreef:

    Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling. Volgens Track & Trace van DHL afgeleverd bij Pickup Point, maar zij weten van niets. DHL kan niets voor me doen, want niet ik, maar de verzender moet een onderzoek opdracht geven. Uiteraard meerdere emails gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Zeer slecht!!!

  • Anouchka schreef:

    Lang gewacht op mijn bestelling. Ongeveer een maand. Na slechte review gelezen te hebben had ik niet verwacht dat mijn bestelling binnen zou komen. Ik had 2 paar oorbellen besteld. Via de post bezorgd. Stokjes iets verbogen maar oorbellen zijn verder prima.

  • Tessa schreef:

    Helaas ben ik ook mijn geld kwijt aan zeer waardeloze oorbellen. In tegenstelling tot de meeste andere recensies: ik heb na ruim 3 weken de bestelling wel ontvangen, maar ze zijn van enorm slechte kwaliteit. Ze reageren niet op de inmiddels 4 mails die ik heb gestuurd. Waardeloze oplichters!

  • Olwen schreef:

    Helaas dezelfde bevindingen als eerder genoemd. Oorbellen uiteindelijk wel ontvangen maar kwaliteit is zeer teleurstellend. Krijg geen reactie op de mail die je moet sturen om te kunnen retourneren. Dus ook ik ben erin getrapt en mijn geld kwijt.

Jouw bevindingen

Wil je je eigen bevindingen delen?
Vul dan hieronder je gegevens in met jouw bericht.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Veelgestelde vragen over duqaz.nl

Is duqaz.nl betrouwbaar?
De webshop duqaz.nl scoort een 0 op een schaal van 10. Er is dus ruimte voor verbetering, maar dit wil niet zeggen dat duqaz.nl per definitie onbetrouwbaar is. Deze score is een hulpmiddel om de betrouwbaarheid van een webshop te bepalen. Controleer ook altijd de reviews en de keurmerk informatie die je o.a. ook via WebshopChecker kunt lezen.
Is duqaz.nl lid van een keurmerk?
De webshop duqaz.nl is volgens onze informatie niet lid van een bekend keurmerk. Dit hoeft niet te betekenen dat de webshop onbetrouwbaar is, wel mis je hierdoor bepaalde zekerheden die je wel hebt bij een webshop aangesloten bij een bekend keurmerk. Denk daarbij o.a. aan controle op juridische eisen en geschilbemiddeling.
Is duqaz.nl lid bij een geschillencommissie?
Een geschillencommissie doet een bindende uitspraak bij geschillen wat een goed alternatief is voor een dure en ingewikkelde gang naar de rechter. De webwinkel duqaz.nl is volgens onze data niet aangesloten bij een geschillencommissie.
Wat is de reviewscore van duqaz.nl?
We hebben geen reviewscore kunnen vinden voor duqaz.nl. We raden je aan om Google te gebruiken om toch reviews te vinden over deze webshop.
Heeft duqaz.nl een SSL verbinding?
Tijdens onze automatische scan hebben we geen SSL certificaat kunnen vinden. Soms wordt deze melding onterecht weergegeven wanneer onze bot geweigerd wordt of de website (tijdelijk) offline is. Voor de zekerheid kun je dit ook eenvoudig zelf controleren door in de adresbalk van je browser te kijken. Websites zonder SSL versturen gegevens onbeveiligd. We raden je af om persoonsgegevens te versturen via zulke websites.
Wat is het adres van duqaz.nl?
Onze bot kon geen adres vinden. Dat wil niet zeggen dat deze niet beschikbaar is. We raden je aan te zoeken op de website van de webwinkel naar een contactpagina. Tevens staan adresgegevens vaak in de algemene voorwaarden.
Informatie bewerken?
Registreer gratis je profiel, verbeter en vul informatie aan en blijf op de hoogte van updates.
Eigenaar van deze webwinkel?
Informatie over verzending en retour kun je zelf invullen. Verbeter en vul informatie aan en blijf op de hoogte van updates.
Over dit profiel

De getoonde informatie wordt automatisch gegenereerd door onze software. Lees hier hoe we informatie verzamelen en punten toekennen.

Check op je webshop tonen

Bezoekers eenvoudig verwijzen naar je WebshopChecker profiel? Dat kan met onze widget, zie de preview en HTML codes hiernaast.

Als eigenaar van deze webshop kun je tevens foutieve informatie verbeteren of aanvullen. Dat kun je doen door dit profiel gratis te claimen.

<a id="webshopchecker-link" href="CURRENT_URL" target="_blank" style="text-decoration: none;">
  <div style="display: flex; align-items: center; background-color: white; border: 2px solid #F4F7F7; padding: 20px; font-size: 16px; font-family: Poppins, sans-serif; color: black;">
    <span style="width: 10px; height: 10px; background-color: STIP_KLEUR; border-radius: 100px; display: inline-block; margin-right: 10px;"></span>
    <span style="flex-grow: 1;">
      Check ons op <span style="color: #F57E20;">Webshopchecker</span>
    </span>
    <img src="https://webshopchecker.nl/wp-content/uploads/2023/12/icon_arrow-l.svg" alt="Pijl" style="width: 16px; height: auto; margin-left: 10px;" />
  </div>
</a>

Claim duqaz.nl

Je pagina claimen biedt diverse voordelen. Zo kun je met een geclaimde pagina:

    Uw naam

    Uw e-mailadres



    Community Waarschuwingen

    Middels Community Waarschuwingen willen we jou de mogelijkheid geven om informatie te delen met andere consumenten. Het gaat hierbij nadrukkelijk niet om reviews, maar om informatie rondom de betrouwbaarheid van een webwinkel. Bijvoorbeeld externe meldingen of adresgegevens die niet kloppen. Lees wat wel/niet de bedoeling is.

    • G.Breder schreef:

      Nooit mijn bestelling ontvangen!
      Geen contact kunnen krijgen met Duqaz.
      Dus mijn ervaring is zeer slecht.

    • wera de jonge schreef:

      wacht al 2 weken op mijn bestelling….waardeloos

    • T vd B schreef:

      Bestelling geplaatst op 20/12/2022 nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen contact via mail. Sturen wel steeds zelf mailtjes waarin staat dat de bestelling onderweg is maar reageren niet op mijn mails. Slecht hoor en niet aan te bevelen!!

    • sandra schreef:

      bestelling ondertussen 3 weken geplaatst…zelf mails ontvangen om bestelling te beoordelen…die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen
      niet te bereiken via mail of chat…
      ik zou het niet vertrouwen !!!!

    • SvdV schreef:

      Wacht ook al 2 weken. Bestelling wel snel verstuurd maar update was steeds: in afwachting van vervoerder (een of ander chinees postbedrijf). Nu krijg ik net een update over de verzending en bestelling is niet meer te tracken.. net een mail naar de klantenservice gestuurd maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

    • R. Koornneef schreef:

      Mijn bestelling nooit ontvangen, ze reageren niet op mail en sturen zogenaamde mailtjes dat bestelling onderweg is met een nep track And trace. Zie bovenstaande slechte ervaringen, oplichters!!!

    • Mdj schreef:

      Voor mij hetzelfde. Weken geleden oorbellen besteld en betaald natuurlijk. Kreeg meerdere keren mail met status van mijn bestelling. Maar tot nu toe nooit ontvangen. Ze reageren niet op mails, website onbereikbaar. En gisteren ook een mail om te beoordelen. Ik denk dat ik er in ben getrapt…oplichters

    • Karen schreef:

      Met als de anderen, wacht al 3 weken, krijg geen reactie op mails. Bij DHL staat de zending al 2 weken aangemeld maar verder windstil.
      Via FB besteld, dacht dat FB zulke oplichting onder controle had? Dus niet

    • Dimitri van den Berg schreef:

      Bestelling nooit ontvangen en reageren niet op mail of chat.
      Dit zijn gewoon oplichters dus niets bestellen.

    • Truus schreef:

      Op 16-12-2022 oorbellen besteld en betaald steeds een mail gekregen met een track en tracé code en ineens geen track en tracé meer en geen reactie op mijn mails
      Nooit meer bestellen bij die oplichters

    • Nathalie schreef:

      Ook oorbellen besteld en betaald.
      Nooit ontvangen.

    • Heylen Karina schreef:

      Net als de andere reacties 19 december besteld nog steeds niks ontvangen. Krijg ook langs geen enkele weg contact , vrees dat ik gekloot ben vuiler oplichters verdomme

    • Ada schreef:

      Net als alle voorgaande klanten besteld betaald en niet te bereiken en niks ontvangen zeer zwak

    • Leyla schreef:

      Hier heb ik ook mijn bestelling nooit ontvanngen. Ze reageren niet op mijn mails. maar ik krijg wel mails zodat ik moet revieuw punte geven. ik zie hier dat iedereen opgelicht is.
      Klootzakken

    • Patricia schreef:

      Bestelling geplaatst van oorbellen, ontvangen.
      Maar wat een slechte kwaliteit, lees rotzooi.
      Krijg geen contact via mail. Wil alles
      terugsturen. Maar tot op heden geen reactie..
      Bestel hier niet

    • Barbara schreef:

      Heel erg lang moeten wachten op mijn bestelling. Volgens Track & Trace van DHL afgeleverd bij Pickup Point, maar zij weten van niets. DHL kan niets voor me doen, want niet ik, maar de verzender moet een onderzoek opdracht geven. Uiteraard meerdere emails gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Zeer slecht!!!

    • Anouchka schreef:

      Lang gewacht op mijn bestelling. Ongeveer een maand. Na slechte review gelezen te hebben had ik niet verwacht dat mijn bestelling binnen zou komen. Ik had 2 paar oorbellen besteld. Via de post bezorgd. Stokjes iets verbogen maar oorbellen zijn verder prima.

    • Tessa schreef:

      Helaas ben ik ook mijn geld kwijt aan zeer waardeloze oorbellen. In tegenstelling tot de meeste andere recensies: ik heb na ruim 3 weken de bestelling wel ontvangen, maar ze zijn van enorm slechte kwaliteit. Ze reageren niet op de inmiddels 4 mails die ik heb gestuurd. Waardeloze oplichters!

    • Olwen schreef:

      Helaas dezelfde bevindingen als eerder genoemd. Oorbellen uiteindelijk wel ontvangen maar kwaliteit is zeer teleurstellend. Krijg geen reactie op de mail die je moet sturen om te kunnen retourneren. Dus ook ik ben erin getrapt en mijn geld kwijt.

    Jouw bevindingen

    Wil je je eigen bevindingen delen?
    Vul dan hieronder je gegevens in met jouw bericht.

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


    Geef feedback